Fuji ALTAMIRA SL 1.1 – Gleder meg!!

Årets racer sykkel er på vei i posten. Litt av ei skute!
Fuji ALTAMIRA SL 1.1 – Full Dura Ace Di2 gruppe! Gleder meg. Aldri prøvd Di2 (elektrisk girskiftere), men dei som har seier det er konge!

Ramma er den samme som eg kjørte på i fjor, men med nye farger. Utrulig komfortabel å kjøre på samtidig som responsen er svært god.
Samme sykkel som profflaget Netapp Endura kjører på!  http://www.netapp-endura.com/

Den kommer ferdig ut av esken på 6,85kg med carbon clincher 46mm profil hjul. Skal ikkje stå på utstyret!

Grunnen til at jeg skal ha såpass heftig racer er for det første at utstyr er gøy! 😉 Men hovedgrunnen er at jeg blir med Team Atea på samme opplegg som i fjor.
Veid litt opp og ned på det og kommet frem til at utbyttet treningsmessig var såpass bra at jeg bare MÅ være med i år også! Ikke bare pga treninga og trøkket jeg får i labbene av det, men fordi det også var utrolig moro å sykle med 30 andre blide syklister!
Så vår sesongen blir ein del som i fjor, men regner med å få til ein del terrengritt likevel. Har trua på at dette skal gi meg den optimale oppkjøringa fram mot august som er viktigste måneden min på sykkelen……!:)

Birksport leverer selvsagt  denne sykkelen, men de har den ikke lagerført i Norge. Skulle du være intressert i ei slik skute du også (Noe du absolutt burde) så ta kontakt med meg så hjelper jeg deg!:)

Fuji Altamira SL 1,1

Fuji Altamira SL 1,1

Posted on 01/02/2014, in 1 and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Kommenter innlegget.

Kommenter innlegget